Kaikki tuntuu menevän vähän päin mäntyä. Mikään ei jaksa innostaa, mihinkään ei jaksa keskittyä. Jaa miksi tällainen ?

No, ihmissuhdeongelmia. Taisitkin arvata jo ? Ja taitaa olla monelle tuttua. Rassaavaa, en todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluttaisi kovasti palata yhteen, mutta toisaalta en pysty. Sitoutumiskammo - not funny.

 

Ehkä vois puhua jostain muustakin. Oijoi kun olen keksinyt uusia meikkityylejä, mutta en voi lisäillä kuvia kuitenkaan. Samoin olen myös leikkinyt paljon kynsilakoilla. Joskus voisin laittaa tänne ohjeita, miten saa oikein nätit kynnet :3

Mutta ei nyt, on menossa koulun masentava atk-tunti. Jolla ei tehdä yhtikäs mitään. Periaatteessa pitäisi nytkin harjoitella muokkaamaan kuvia - eih, en jaksa, sillä täällä opetellaan vain alkeita. Mielestäni osaan ihan tarpeeksi hyvin, näkeehän sen kai kotisivuiltanikin ? En yliarvioi taitojani, en vain jaksa alkeita uudestaan.

Antakaas kuules lapsoset rahaa Kirsi-tädille ! Mulla on niiiin kova shoppauskuume mutta rahaa kun vain saisi ~~ Paitoja on kiva ostella. Muttaaaa koska en keksi enempää tarinoitavaa, voisin lopetella tähän. Luultavasti viikon päästä minulla on kuviakin näytille, ellei jopa piirroksia ! Sarjakuva minulla on kehitteillä, ehkäpä sitä voisi alkaa julkaisemaan :)